Recepční služby

Recepční je první osobou, kterou návštěva ve Vašem podniku potká a komunikuje s ní.

Uděláme ten nejlepší první dojem pro příchozího.

Recepční služby poskytujeme převážně v administrativních budovách, vrátnicích velkých areálů a v průmyslových objektech, kde je vyžadována informační služba zejména pro návštěvníky a nájemce objektů. Recepční služba může být poskytována jak pracovníky ostrahy, tak i vyškolenými specialisty se znalostí cizího jazyka a práce na PC. 

Mezi recepční služby patří:

  • informační služba pro návštěvníky,
  • ohlašování a uvádění návštěv,
  • zápis do knihy návštěv,
  • dohled nad režimem vstupu osob do objektu,
  • přepojování hovorů,
  • dodržování pravidel klíčového režimu stanoveného klientem,
  • vedení příslušné dokumentace,
  • převzetí a třídění pošty,
  • administrativní činnost,
  • obsluha kamerového a kontrolního systému,
  • povinnosti vyplývající z řádu ohlašovny požáru a dalších směrnic požární ochrany,
  • pochůzky dle směrnic,
  • a další dle požadavků klienta.


Kritéria pro recepční služby:

Základním kritériem pro výkon recepční a informátorské služby jsou pro naši společnost:
  • loajalita vůči zákazníkovi a naší společnosti,
  • vysoká úroveň společenského chování,
  • výborné komunikativní schopnosti,
  • znalost cizího jazyka dle specifikace klienta.